آ
-
آجیلیان تهرانی، مهسا
بررسی تاثیر سازگاری درک شده بر آگاهی درک شده با نقش میانجی اعتماد درک شده (مورد مطالعه: بانک ملت شعب غرب تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 125-146]
ا
-
ارجمند سروستانی، کیوان
شناسایی و تبیین رابطه بین کیفیت سود و توانایی مدیریت [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 75-85]
-
اسماعیلی، احسان
سنجش تاثیر تعالی سازمانی بر بهبود اشتیاق شغلی کارکنان و تاثیر آن برخودکارآمدی سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 217-234]
-
اصانلو، مریم
بررسی تاثیر مالکیت نهادی بر رابطه بین جریان وجوه نقد آزاد و جریان نقدی عملیاتی و پیش بینی سود [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 71-99]
-
افضلی، زهره
شناسایی و رتبه بندی موانع به کارگیری سیستم بهایابی بر TD-ABC در صنایع سنگ استان فارس [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 177-186]
-
افضلی، زهره
نقش چابکی در سازمان شهرداری ها(مورد مطالعه شهرداری استان فارس) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 187-196]
-
امینی لاری، منصور
بررسی تاثیر سیستم مدیریت دانش بر بازاریابی در فضای مجازی مورد مطالعه شرکت کارآفرین محور دانا سرمایه [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 197-208]
-
ایزدی، فاطمه
شناسایی و رتبهبندی تاکتیکهای مذاکره در گفتمان مذاکرات شورای اسلامی شهر شیراز به روش AHP در شورای شهر شیراز [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 209-244]
ب
-
بابا نتاج کبوتردانی،، محمدرضا
درآمدی بر اهمیت فرآوردهها و مشتقات محصولی میوه انار برای مدیریت مسائل انسانی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 99-109]
-
بازرگان زاده، فرشاد
بررسی تأثیر شرایط رقابتی و ابهام شرکتی بر تازه واردان بازار سرمایه (مورد مطالعه : کاربران کارگزاری مفید ) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 44-61]
-
باسره، مصطفی
مطالعه بازاریابی عصبی با رویکرد مروری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-27]
-
بلاغی اینالو، سمیه
تأثیر حمایت سازمانی ادراک شده از طریق احساس خوشبختی ذهنی بر تعهد سازمانی (مطالعه موردی: کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شیراز) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 107-124]
-
بهروزی، ابوالفضل
نقش استراتژی های مدیریت دانش بر یادگیری سازمانی ، نو آوری سازمانی و تسهیم دانش در سازمان [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 179-199]
-
بهزادی، محدثه
بررسی تاثیر تفکر استراتژیک و تغییر سازمانی و کاهش فرسودگی شغلی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 92-117]
-
بورنگی، محمود
بررسی مفاهیم و نظریه های خصوصی سازی و موفقیت های جهانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 140-155]
پ
-
پاطوقی، بابک
مروری سیستماتیک بر ارز دیجیتال: پیش بینی آینده ی بیتکوین در سال 2022 [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 1-14]
-
پودات، کامران
تاثیر حاکمیت شرکتی بر ثبات مالی و دسترسی به خدمات مالی در بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 53-68]
-
پودات، کامران
تاثیر حاکمیت شرکتی بر ثبات مالی و دسترسی به خدمات مالی در بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 117-134]
ت
-
تاج بخش، محمود
شناسایی و رتبهبندی تاکتیکهای مذاکره در گفتمان مذاکرات شورای اسلامی شهر شیراز به روش AHP در شورای شهر شیراز [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 209-244]
-
تبرایی، شهناز
بررسی تاثیر ویژگی های امنیت بخشی محیط کار بر نیات رفتاری کارکنان با نقش میانجی هماهنگی و اثربخشی کارکنان با تکیه بر آموزههای اسلامی (مورد مطالعه: کارکنان آسایشگاه سالمندان کهریزک تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 1-29]
-
ترابی، محمد امین
مروری سیستماتیک بر ارز دیجیتال: پیش بینی آینده ی بیتکوین در سال 2022 [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 1-14]
-
تقی زاده، امیر
بررسی ادراک مسئولیت پذیری اجتماعی و تأثیر آن بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 118-139]
-
تمدنی نژاد، محمد هادی
بررسی نقش بازاریابی عصبی در رفتار هیجانی خرید در مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 101-119]
ج
-
جعفرآبادی، سید هادی
بررسی تاثیر امنیت درک شده بر اعتماد الکترونیک و قصد استفاده عملیاتی با نقش میانجی نگرش استفاده و قصد رفتاری [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 21-36]
-
جعفرآبادی، سید هادی
بررسی تاثیر انعطافپذیری رابط بازاریابی فروش بر نتایج بازاریابی فروش با نقشهای تعدیلگری پویایی محیطی و سرعت انعطافپذیری (مورد مطالعه: پخش مواد غذایی قاسم همدان) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 37-52]
-
جهان فر، حامد
هوش مصنوعی در بازاریابی: مرور نظام مند و مسیر تحقیقات آتی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-14]
چ
-
چهادوری، لیلا
بررسی تاثیر سیستم مدیریت دانش بر بازاریابی در فضای مجازی مورد مطالعه شرکت کارآفرین محور دانا سرمایه [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 197-208]
ح
-
حامدی، ارکیده
مطالعه نقش داستانسرایی در بازاریابی دیجیتال [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 38-49]
-
حامدی نیا، امیر
اهمیت مدیریت منابع انسانی پایدار برای دستیابی مقاصد و اهداف توسعه پایدار [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 200-216]
-
حسنوند، کیمیا
مروری بر مفاهیم وفاداری به برند در ادبیات بازاریابی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 8-22]
-
حسین تقدیسی همتایان دخت، حسین
درآمدی بر اهمیت فرآوردهها و مشتقات محصولی میوه انار برای مدیریت مسائل انسانی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 99-109]
-
حسینی مقدم، سید حسین
ارائه یک طرح سلسله مراتبی در زمینه بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 15-41]
-
حمیدوند، امین
ابزارها و اهداف ایجاد ارزش لوکس در گردشگری دریایی: مورد گردشگران چینی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 22-44]
-
حیدرپناه، زهرا
نقش نوآوری کارکنان در بهبود شرایط سازمانی(مورد مطالعه شهرداری استان فارس)) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-11]
-
حیدری، ندا
شناسایی و تبیین رابطه بین کیفیت سود و توانایی مدیریت [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 75-85]
خ
-
خرم دل، رضا
سنجش تاثیر تعالی سازمانی بر بهبود اشتیاق شغلی کارکنان و تاثیر آن برخودکارآمدی سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 217-234]
-
خوشاب، سپیده
شناسایی و رتبهبندی تاکتیکهای مذاکره در گفتمان مذاکرات شورای اسلامی شهر شیراز به روش AHP در شورای شهر شیراز [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 209-244]
-
خوشاب، سپیده
تاثیراستانداردسازی و سفارشسازی بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان با تعدیلگری رضایتمندی مشتری(مورد مطالعه: واحد بهره برداری ذخایر گازی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 143-163]
د
-
دادگر، مرتضی
تاثیراستانداردسازی و سفارشسازی بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان با تعدیلگری رضایتمندی مشتری(مورد مطالعه: واحد بهره برداری ذخایر گازی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 143-163]
-
دانشور، سهیلا
کسب مزیت رقابتی ؛ شاخصی نو در استقرار اثر بخش تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 156-178]
-
درویشی، محسن
بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، خدمات پس از فروش، مکان) بر حفظ مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجیگر ارزش ادراکشده مشتری (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی پوشاک دیجی استایل) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 93-106]
-
دهقان، حسن
بررسی مفاهیم و نظریه های خصوصی سازی و موفقیت های جهانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 140-155]
ر
-
رحمانی، سمیرا
تأثیر سبک های یادگیری و ساختار دانش بر عملکرد فروش (مورد مطالعه: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 112-126]
-
رستم زاد، کاوه
مروری بر بازاریابی دیجیتال و ابعاد آن از دیروز تا امروز [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 62-81]
-
رضایی، عباس
بررسی ادراک مسئولیت پذیری اجتماعی و تأثیر آن بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 118-139]
-
رضوی ناچوئی، یاسر
بررسی تاثیر ابعاد بازاریابی رابطه ای آنلاین بر وفاداری مشتری با نقش میانجی اعتماد انلاین(مورد مطالعه: شعب بانک تجارت غرب تهران) [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 254-267]
-
رنجبران، اکرم
مروری بر مدیریت بازاریابی سبز: یک رویکرد ابعادی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
-
روستایی، زهرا
بررسی تاثیر ابعاد تعامل ادراک شده اینترنتی بر قصد استفاده مداوم کاربران با نقش های میانجی زیبایی شناسی، جذابیت درک شده و نگرش مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان شهر فرش) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 30-65]
ز
-
زارع مویدی، فاطمه
نقش مدیریت درآمدها در مدیریت ازدواج [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 88-94]
-
زارعی، مرضیه
بررسی تاثیر تفکر استراتژیک و تغییر سازمانی و کاهش فرسودگی شغلی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 92-117]
-
زرگر، ابوالحسن
راهبردهای بازاریابی سازمانها از طریق رسانههای اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 69-84]
-
زعفرانی آرانی، امیر عباس
تأثیر حمایت سازمانی ادراک شده از طریق احساس خوشبختی ذهنی بر تعهد سازمانی (مطالعه موردی: کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شیراز) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 107-124]
س
-
سخراوی، عبدالامیر
نبوت و رسالت در قرآن [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 291-297]
-
سخراوی، عبدالامیر
بررسی تطبیقی مقامات حضرت محمد (ص) با مقامات حضرت عیسی (ع) از دیدگاه قرآن و حدیث [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 131-142]
-
سعیدی راد، فاطمه
بررسی تاثیر امنیت درک شده بر اعتماد الکترونیک و قصد استفاده عملیاتی با نقش میانجی نگرش استفاده و قصد رفتاری [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 21-36]
-
سعیدی راد، فاطمه
بررسی تاثیر انعطافپذیری رابط بازاریابی فروش بر نتایج بازاریابی فروش با نقشهای تعدیلگری پویایی محیطی و سرعت انعطافپذیری (مورد مطالعه: پخش مواد غذایی قاسم همدان) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 37-52]
-
سعیدی نسب، سحر
تاثیرپذیری صنعت گردشگری از بازاریابی الکترونیکی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 82-100]
-
سقائیان لاری، علی اصغر
سنجش تاثیر ا خلاق حرفه ای و معنویت سازمانی بر افزایش وفاداری کارکنان و نشاط سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 71-91]
-
سمیع فرد، عاطفه
نقش مدیریت فروش میوه انار و فرآوردههای آن در جلوگیری و پیشگیری از سرطانهای دستگاه گوارش (مورد مطالعه: رودهها، مری و معده) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 164-169]
-
سنایی، نجمه
بررسی تاثیر تفکر استراتژیک و تغییر سازمانی و کاهش فرسودگی شغلی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 92-117]
ش
-
شجاعی باغینی، گلنار
ارائه مدل داستانسرایی برند سبز در صنایع غذایی(مطالعه موردی: صنایع غذایی سحر همدان) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 1-20]
ع
-
عسکری، متین
گزینش برند مصرف کننده در سایتهای خرید اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 45-64]
-
عشوری، سمیه
ارائه مدل داستانسرایی برند سبز در صنایع غذایی(مطالعه موردی: صنایع غذایی سحر همدان) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 1-20]
-
علی، فهیمه
ارائه مدل علی مسئولیت اجتماعی سازمان با تاکید بر نقش تعهد سازمانی(مورد مطالعه: شرکت های صنعتی شهر تهران در سال 99) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 28-44]
غ
-
غفوری، مسعود
نقش استراتژی های مدیریت دانش بر یادگیری سازمانی ، نو آوری سازمانی و تسهیم دانش در سازمان [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 179-199]
-
غلامی، حسن
مطالعه نقش داستانسرایی در بازاریابی دیجیتال [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 38-49]
-
غمخواری، سیده معصومه
بررسی تاثیر امنیت درک شده بر اعتماد الکترونیک و قصد استفاده عملیاتی با نقش میانجی نگرش استفاده و قصد رفتاری [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 21-36]
-
غمخواری، سیده معصومه
بررسی تاثیر انعطافپذیری رابط بازاریابی فروش بر نتایج بازاریابی فروش با نقشهای تعدیلگری پویایی محیطی و سرعت انعطافپذیری (مورد مطالعه: پخش مواد غذایی قاسم همدان) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 37-52]
-
غمخواری، سیده معصومه
بررسی تاثیر ویژگی های امنیت بخشی محیط کار بر نیات رفتاری کارکنان با نقش میانجی هماهنگی و اثربخشی کارکنان با تکیه بر آموزههای اسلامی (مورد مطالعه: کارکنان آسایشگاه سالمندان کهریزک تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 1-29]
-
غمخواری، سیده معصومه
بررسی تاثیر ابعاد تعامل ادراک شده اینترنتی بر قصد استفاده مداوم کاربران با نقش های میانجی زیبایی شناسی، جذابیت درک شده و نگرش مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان شهر فرش) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 30-65]
ف
-
فاطمی، اکبر
تاثیراستانداردسازی و سفارشسازی بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان با تعدیلگری رضایتمندی مشتری(مورد مطالعه: واحد بهره برداری ذخایر گازی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 143-163]
-
فرح گل، پوریا
شناسایی و رتبهبندی تاکتیکهای مذاکره در گفتمان مذاکرات شورای اسلامی شهر شیراز به روش AHP در شورای شهر شیراز [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 209-244]
-
فرخی پور، شهرام
درآمدی بر اهمیت فرآوردهها و مشتقات محصولی میوه انار برای مدیریت مسائل انسانی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 99-109]
-
فرزانی فر، نفیسه
بررسی تأثیر افراد مشهور بر قابلیت اعتماد، نگرش برند و حسادت با نقش میانجی حضور اجتماعی(مطالعه موردی : نوین چرم تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 50-70]
-
فیلوندی، محمد
بررسی مفاهیم و نظریه های خصوصی سازی و موفقیت های جهانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 140-155]
ق
-
قادری، عمید
نقش انگیزههای اساسی در تمایل به پرداخت آنلاین در تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 58-74]
-
قاسم زاده، عباس
تاثیراستانداردسازی و سفارشسازی بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان با تعدیلگری رضایتمندی مشتری(مورد مطالعه: واحد بهره برداری ذخایر گازی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 143-163]
-
قاسم زاده، عباس
درآمدی بر اهمیت فرآوردهها و مشتقات محصولی میوه انار برای مدیریت مسائل انسانی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 99-109]
-
قاسم زاده، عباس
نقش مدیریت فروش میوه انار و فرآوردههای آن در جلوگیری و پیشگیری از سرطانهای دستگاه گوارش (مورد مطالعه: رودهها، مری و معده) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 164-169]
-
قلیپور، وحید
سنجش تاثیر ا خلاق حرفه ای و معنویت سازمانی بر افزایش وفاداری کارکنان و نشاط سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 71-91]
-
قلیپور، وحید
نقش استراتژی های مدیریت دانش بر یادگیری سازمانی ، نو آوری سازمانی و تسهیم دانش در سازمان [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 179-199]
-
قلیپور، وحید
اهمیت مدیریت منابع انسانی پایدار برای دستیابی مقاصد و اهداف توسعه پایدار [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 200-216]
-
قلیپور، وحید قلیپور
کسب مزیت رقابتی ؛ شاخصی نو در استقرار اثر بخش تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 156-178]
-
قلیپور، وحید قلیپور
سنجش تاثیر تعالی سازمانی بر بهبود اشتیاق شغلی کارکنان و تاثیر آن برخودکارآمدی سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 217-234]
-
قناعتی، مجتبی
نقش حراست در کاهش تعارض های سازمان شهرداری ها (مورد مطالعه شهرداری آباده) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 165-176]
-
قوامی، مژده
بررسی اهمیت پاداش های کلامی بر انگیزه خود مصممی مدیران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 65-74]
ک
-
کشفی آزاد، محمد مهدی
سنجش تاثیر ا خلاق حرفه ای و معنویت سازمانی بر افزایش وفاداری کارکنان و نشاط سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 71-91]
گ
-
گودرزی، شکوه
بررسی تأثیرات نوآوری زیستمحیطی، گرایش زیستمحیطی و همکاری تأمینکننده بر عملکرد شرکت(مطالعه موردی: شرکتهای تولیدی ظروف یکبار مصرف گیاهی تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 147-164]
م
-
متدین، نسرین
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: کاربران بانکداری اینترنتی بانک سامان) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 23-43]
-
محبوبی فرد، محمد جواد
بررسی مفاهیم و نظریه های خصوصی سازی و موفقیت های جهانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 140-155]
-
محبی، ماهرخ
بررسی تاثیر تفکر استراتژیک و تغییر سازمانی و کاهش فرسودگی شغلی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 92-117]
-
مرادی رحیم آبادی، مصطفی
بررسی چگونگی اثرگذاری مدیریت مالی الکترونیک بر بازار سرمایه [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 60-70]
-
مسعودی، حسن
کسب مزیت رقابتی ؛ شاخصی نو در استقرار اثر بخش تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 156-178]
-
ملک زاده، سمیه
بررسی تأثیر طعم درک شده ، کیفیت درک شده و اعتماد به برند بر تمایل به خرید با نقش تبدیلگر جایزه طعم (موردمطالعه: رستورانهای پدر خوب شمال تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 69-92]
-
مهدی زاده رستم، مهدی
بررسی تاثیر تفکر استراتژیک و تغییر سازمانی و کاهش فرسودگی شغلی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 92-117]
-
مهدی زاده رستم، مهدی
بررسی ادراک مسئولیت پذیری اجتماعی و تأثیر آن بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 118-139]
-
مهدی زاده رستم، مهدی
بررسی مفاهیم و نظریه های خصوصی سازی و موفقیت های جهانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 140-155]
-
مهدیه، محمد
مروری بر انواع خدمات بانکی با رویکرد شبکه های اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 99-105]
-
میری آغمیونی، مهدی
شاخص های مهم در مدیریت مالی و مروری بر مدل سازی آنها [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-7]
-
میوه نژاد، محمدحسین
بررسی نقش بازاریابی دیجیتال در رفتار مصرف کننده [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 88-98]
ن
-
نجار، الهه
مطالعه بازاریابی مویرگی با رویکرد مروری [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 75-87]
-
نعمت الهی، مسعود
نقش حراست شهرداری ها در کاهش رفتارهای انحرافی ضدتولید [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 100-111]
-
نیکخواه لنگرودی، فاطمه
شناسایی و بررسی عوامل محیطی موثر بر بازاریابی صنعتی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]
-
نیکونهاد، ساره
بررسی ریسک نقدینگی در بانک های تجاری با رویکرد مروری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 85-98]
و
-
وقار، نعیم
بررسی مفاهیم و نظریه های خصوصی سازی و موفقیت های جهانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 140-155]
-
وکیل آباد، فرج بهزاد
نبوت و رسالت در قرآن [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 291-297]
-
وکیل آباد، فرج بهزاد
بررسی تطبیقی مقامات حضرت محمد (ص) با مقامات حضرت عیسی (ع) از دیدگاه قرآن و حدیث [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 131-142]
ی
-
یزدی زاده، شهرام
مطالعه ارزش افزوده اقتصادی با رویکرد مروری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 42-57]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد