نمایه نویسندگان

آ

  • آجیلیان تهرانی، مهسا بررسی تاثیر سازگاری درک شده بر آگاهی درک شده با نقش میانجی اعتماد درک شده (مورد مطالعه: بانک ملت شعب غرب تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 125-146]

ا

  • ارجمند سروستانی، کیوان شناسایی و تبیین رابطه بین کیفیت سود و توانایی مدیریت [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 75-85]
  • اسماعیلی، احسان سنجش تاثیر تعالی سازمانی بر بهبود اشتیاق شغلی کارکنان و تاثیر آن برخودکارآمدی سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 217-234]
  • اصانلو، مریم بررسی تاثیر مالکیت نهادی بر رابطه بین جریان وجوه نقد آزاد و جریان نقدی عملیاتی و پیش بینی سود [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 71-99]
  • افضلی، زهره شناسایی و رتبه بندی موانع به کارگیری سیستم بهایابی بر TD-ABC در صنایع سنگ استان فارس [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 177-186]
  • افضلی، زهره نقش چابکی در سازمان شهرداری ها(مورد مطالعه شهرداری استان فارس) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 187-196]
  • امینی لاری، منصور بررسی تاثیر سیستم مدیریت دانش بر بازاریابی در فضای مجازی مورد مطالعه شرکت کارآفرین محور دانا سرمایه [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 197-208]
  • ایزدی، فاطمه شناسایی و رتبه‌بندی تاکتیک‌های مذاکره در گفتمان مذاکرات شورای اسلامی شهر شیراز به روش AHP در شورای شهر شیراز [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 209-244]

ب

  • بابا نتاج کبوتردانی،، محمدرضا درآمدی بر اهمیت فرآورده‌ها و مشتقات محصولی میوه انار برای مدیریت مسائل انسانی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 99-109]
  • بازرگان زاده، فرشاد بررسی تأثیر شرایط رقابتی و ابهام شرکتی بر تازه واردان بازار سرمایه (مورد مطالعه : کاربران کارگزاری مفید ) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 44-61]
  • باسره، مصطفی مطالعه بازاریابی عصبی با رویکرد مروری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-27]
  • بلاغی اینالو، سمیه تأثیر حمایت سازمانی ادراک شده از طریق احساس خوشبختی ذهنی بر تعهد سازمانی (مطالعه موردی: کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شیراز) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 107-124]
  • بهروزی، ابوالفضل نقش استراتژی های مدیریت دانش بر یادگیری سازمانی ، نو آوری سازمانی و تسهیم دانش در سازمان [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 179-199]
  • بهزادی، محدثه بررسی تاثیر تفکر استراتژیک و تغییر سازمانی و کاهش فرسودگی شغلی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 92-117]
  • بورنگی، محمود بررسی مفاهیم و نظریه های خصوصی سازی و موفقیت های جهانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 140-155]

پ

  • پاطوقی، بابک مروری سیستماتیک بر ارز دیجیتال: پیش بینی آینده ی بیت‌کوین در سال 2022 [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 1-14]
  • پودات، کامران تاثیر حاکمیت شرکتی بر ثبات مالی و دسترسی به خدمات مالی در بانک‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 53-68]
  • پودات، کامران تاثیر حاکمیت شرکتی بر ثبات مالی و دسترسی به خدمات مالی در بانک‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 117-134]

ت

  • تاج بخش، محمود شناسایی و رتبه‌بندی تاکتیک‌های مذاکره در گفتمان مذاکرات شورای اسلامی شهر شیراز به روش AHP در شورای شهر شیراز [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 209-244]
  • تبرایی، شهناز بررسی تاثیر ویژگی های امنیت بخشی محیط کار بر نیات رفتاری کارکنان با نقش میانجی هماهنگی و اثربخشی کارکنان با تکیه بر آموزه‌های اسلامی (مورد مطالعه: کارکنان آسایشگاه سالمندان کهریزک تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 1-29]
  • ترابی، محمد امین مروری سیستماتیک بر ارز دیجیتال: پیش بینی آینده ی بیت‌کوین در سال 2022 [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 1-14]
  • تقی زاده، امیر بررسی ادراک مسئولیت پذیری اجتماعی و تأثیر آن بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 118-139]
  • تمدنی نژاد، محمد هادی بررسی نقش بازاریابی عصبی در رفتار هیجانی خرید در مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 101-119]

ج

  • جعفرآبادی، سید هادی بررسی تاثیر امنیت درک شده بر اعتماد الکترونیک و قصد استفاده عملیاتی با نقش میانجی نگرش استفاده و قصد رفتاری [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 21-36]
  • جعفرآبادی، سید هادی بررسی تاثیر انعطاف‌پذیری رابط بازاریابی فروش بر نتایج بازاریابی فروش با نقش‌های تعدیل‌گری پویایی محیطی و سرعت انعطاف‌پذیری (مورد مطالعه: پخش مواد غذایی قاسم همدان) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 37-52]
  • جهان فر، حامد هوش مصنوعی در بازاریابی: مرور نظام مند و مسیر تحقیقات آتی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-14]

چ

  • چهادوری، لیلا بررسی تاثیر سیستم مدیریت دانش بر بازاریابی در فضای مجازی مورد مطالعه شرکت کارآفرین محور دانا سرمایه [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 197-208]

ح

  • حامدی، ارکیده مطالعه نقش داستان‌سرایی در بازاریابی دیجیتال [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 38-49]
  • حامدی نیا، امیر اهمیت مدیریت منابع انسانی پایدار برای دستیابی مقاصد و اهداف توسعه پایدار [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 200-216]
  • حسنوند، کیمیا مروری بر مفاهیم وفاداری به برند در ادبیات بازاریابی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 8-22]
  • حسین تقدیسی همتایان دخت، حسین درآمدی بر اهمیت فرآورده‌ها و مشتقات محصولی میوه انار برای مدیریت مسائل انسانی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 99-109]
  • حسینی مقدم، سید حسین ارائه یک طرح سلسله مراتبی در زمینه بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 15-41]
  • حمیدوند، امین ابزارها و اهداف ایجاد ارزش لوکس در گردشگری دریایی: مورد گردشگران چینی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 22-44]
  • حیدرپناه، زهرا نقش نوآوری کارکنان در بهبود شرایط سازمانی(مورد مطالعه شهرداری استان فارس)) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-11]
  • حیدری، ندا شناسایی و تبیین رابطه بین کیفیت سود و توانایی مدیریت [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 75-85]

خ

  • خرم دل، رضا سنجش تاثیر تعالی سازمانی بر بهبود اشتیاق شغلی کارکنان و تاثیر آن برخودکارآمدی سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 217-234]
  • خوشاب، س‍پیده شناسایی و رتبه‌بندی تاکتیک‌های مذاکره در گفتمان مذاکرات شورای اسلامی شهر شیراز به روش AHP در شورای شهر شیراز [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 209-244]
  • خوشاب، سپیده تاثیراستانداردسازی و سفارش‌سازی بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان با تعدیل‌گری رضایتمندی مشتری(مورد مطالعه: واحد بهره برداری ذخایر گازی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 143-163]

د

  • دادگر، مرتضی تاثیراستانداردسازی و سفارش‌سازی بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان با تعدیل‌گری رضایتمندی مشتری(مورد مطالعه: واحد بهره برداری ذخایر گازی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 143-163]
  • دانشور، سهیلا کسب مزیت رقابتی ؛ شاخصی نو در استقرار اثر بخش تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 156-178]
  • درویشی، محسن بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، خدمات پس از فروش، مکان) بر حفظ مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی‌گر ارزش ادراک‌شده مشتری (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی پوشاک دی‌جی استایل) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 93-106]
  • دهقان، حسن بررسی مفاهیم و نظریه های خصوصی سازی و موفقیت های جهانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 140-155]

ر

  • رحمانی، سمیرا تأثیر سبک های یادگیری و ساختار دانش بر عملکرد فروش (مورد مطالعه: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 112-126]
  • رستم زاد، کاوه مروری بر بازاریابی دیجیتال و ابعاد آن از دیروز تا امروز [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 62-81]
  • رضایی، عباس بررسی ادراک مسئولیت پذیری اجتماعی و تأثیر آن بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 118-139]
  • رضوی ناچوئی، یاسر بررسی تاثیر ابعاد بازاریابی رابطه ای آنلاین بر وفاداری مشتری با نقش میانجی اعتماد انلاین(مورد مطالعه: شعب بانک تجارت غرب تهران) [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 254-267]
  • رنجبران، اکرم مروری بر مدیریت بازاریابی سبز: یک رویکرد ابعادی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
  • روستایی، زهرا بررسی تاثیر ابعاد تعامل ادراک شده اینترنتی بر قصد استفاده مداوم کاربران با نقش های میانجی زیبایی شناسی، جذابیت درک شده و نگرش مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان شهر فرش) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 30-65]

ز

  • زارع مویدی، فاطمه نقش مدیریت درآمدها در مدیریت ازدواج [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 88-94]
  • زارعی، مرضیه بررسی تاثیر تفکر استراتژیک و تغییر سازمانی و کاهش فرسودگی شغلی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 92-117]
  • زرگر، ابوالحسن راهبردهای بازاریابی سازمان‌ها از طریق رسانه‌های اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 69-84]
  • زعفرانی آرانی، امیر عباس تأثیر حمایت سازمانی ادراک شده از طریق احساس خوشبختی ذهنی بر تعهد سازمانی (مطالعه موردی: کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شیراز) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 107-124]

س

  • سخراوی، عبدالامیر نبوت و رسالت در قرآن [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 291-297]
  • سخراوی، عبدالامیر بررسی تطبیقی مقامات حضرت محمد (ص) با مقامات حضرت عیسی (ع) از دیدگاه قرآن و حدیث [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 131-142]
  • سعیدی راد، فاطمه بررسی تاثیر امنیت درک شده بر اعتماد الکترونیک و قصد استفاده عملیاتی با نقش میانجی نگرش استفاده و قصد رفتاری [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 21-36]
  • سعیدی راد، فاطمه بررسی تاثیر انعطاف‌پذیری رابط بازاریابی فروش بر نتایج بازاریابی فروش با نقش‌های تعدیل‌گری پویایی محیطی و سرعت انعطاف‌پذیری (مورد مطالعه: پخش مواد غذایی قاسم همدان) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 37-52]
  • سعیدی نسب، سحر تاثیرپذیری صنعت گردشگری از بازاریابی الکترونیکی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 82-100]
  • سقائیان لاری، علی اصغر سنجش تاثیر ا خلاق حرفه ای و معنویت سازمانی بر افزایش وفاداری کارکنان و نشاط سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 71-91]
  • سمیع فرد، عاطفه نقش مدیریت فروش میوه انار و فرآورده‌های آن در جلوگیری و پیشگیری از سرطان‌های دستگاه گوارش (مورد مطالعه: روده‌ها، مری و معده) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 164-169]
  • سنایی، نجمه بررسی تاثیر تفکر استراتژیک و تغییر سازمانی و کاهش فرسودگی شغلی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 92-117]

ش

  • شجاعی باغینی، گلنار ارائه مدل داستان‌سرایی برند سبز در صنایع غذایی(مطالعه موردی: صنایع غذایی سحر همدان) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 1-20]

ط

ع

  • عسکری، متین گزینش برند مصرف کننده در سایت‌های خرید اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 45-64]
  • عشوری، سمیه ارائه مدل داستان‌سرایی برند سبز در صنایع غذایی(مطالعه موردی: صنایع غذایی سحر همدان) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 1-20]
  • علی، فهیمه ارائه مدل علی مسئولیت اجتماعی سازمان با تاکید بر نقش تعهد سازمانی(مورد مطالعه: شرکت های صنعتی شهر تهران در سال 99) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 28-44]

غ

  • غفوری، مسعود نقش استراتژی های مدیریت دانش بر یادگیری سازمانی ، نو آوری سازمانی و تسهیم دانش در سازمان [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 179-199]
  • غلامی، حسن مطالعه نقش داستان‌سرایی در بازاریابی دیجیتال [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 38-49]
  • غمخواری، سیده معصومه بررسی تاثیر امنیت درک شده بر اعتماد الکترونیک و قصد استفاده عملیاتی با نقش میانجی نگرش استفاده و قصد رفتاری [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 21-36]
  • غمخواری، سیده معصومه بررسی تاثیر انعطاف‌پذیری رابط بازاریابی فروش بر نتایج بازاریابی فروش با نقش‌های تعدیل‌گری پویایی محیطی و سرعت انعطاف‌پذیری (مورد مطالعه: پخش مواد غذایی قاسم همدان) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 37-52]
  • غمخواری، سیده معصومه بررسی تاثیر ویژگی های امنیت بخشی محیط کار بر نیات رفتاری کارکنان با نقش میانجی هماهنگی و اثربخشی کارکنان با تکیه بر آموزه‌های اسلامی (مورد مطالعه: کارکنان آسایشگاه سالمندان کهریزک تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 1-29]
  • غمخواری، سیده معصومه بررسی تاثیر ابعاد تعامل ادراک شده اینترنتی بر قصد استفاده مداوم کاربران با نقش های میانجی زیبایی شناسی، جذابیت درک شده و نگرش مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان شهر فرش) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 30-65]

ف

  • فاطمی، اکبر تاثیراستانداردسازی و سفارش‌سازی بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان با تعدیل‌گری رضایتمندی مشتری(مورد مطالعه: واحد بهره برداری ذخایر گازی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 143-163]
  • فرح گل، پوریا شناسایی و رتبه‌بندی تاکتیک‌های مذاکره در گفتمان مذاکرات شورای اسلامی شهر شیراز به روش AHP در شورای شهر شیراز [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 209-244]
  • فرخی پور، شهرام درآمدی بر اهمیت فرآورده‌ها و مشتقات محصولی میوه انار برای مدیریت مسائل انسانی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 99-109]
  • فرزانی فر، نفیسه بررسی تأثیر افراد مشهور بر قابلیت اعتماد، نگرش برند و حسادت با نقش میانجی حضور اجتماعی(مطالعه موردی : نوین چرم تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 50-70]
  • فیلوندی، محمد بررسی مفاهیم و نظریه های خصوصی سازی و موفقیت های جهانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 140-155]

ق

  • قادری، عمید نقش انگیزه‌های اساسی در تمایل به پرداخت آنلاین در تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 58-74]
  • قاسم زاده، عباس تاثیراستانداردسازی و سفارش‌سازی بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان با تعدیل‌گری رضایتمندی مشتری(مورد مطالعه: واحد بهره برداری ذخایر گازی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 143-163]
  • قاسم زاده، عباس درآمدی بر اهمیت فرآورده‌ها و مشتقات محصولی میوه انار برای مدیریت مسائل انسانی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 99-109]
  • قاسم زاده، عباس نقش مدیریت فروش میوه انار و فرآورده‌های آن در جلوگیری و پیشگیری از سرطان‌های دستگاه گوارش (مورد مطالعه: روده‌ها، مری و معده) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 164-169]
  • قلیپور، وحید سنجش تاثیر ا خلاق حرفه ای و معنویت سازمانی بر افزایش وفاداری کارکنان و نشاط سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 71-91]
  • قلیپور، وحید نقش استراتژی های مدیریت دانش بر یادگیری سازمانی ، نو آوری سازمانی و تسهیم دانش در سازمان [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 179-199]
  • قلیپور، وحید اهمیت مدیریت منابع انسانی پایدار برای دستیابی مقاصد و اهداف توسعه پایدار [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 200-216]
  • قلیپور، وحید قلیپور کسب مزیت رقابتی ؛ شاخصی نو در استقرار اثر بخش تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 156-178]
  • قلیپور، وحید قلیپور سنجش تاثیر تعالی سازمانی بر بهبود اشتیاق شغلی کارکنان و تاثیر آن برخودکارآمدی سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 217-234]
  • قناعتی، مجتبی نقش حراست در کاهش تعارض های سازمان شهرداری ها (مورد مطالعه شهرداری آباده) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 165-176]
  • قوامی، مژده بررسی اهمیت پاداش های کلامی بر انگیزه خود مصممی مدیران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 65-74]

ک

  • کشفی آزاد، محمد مهدی سنجش تاثیر ا خلاق حرفه ای و معنویت سازمانی بر افزایش وفاداری کارکنان و نشاط سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 71-91]

گ

  • گودرزی، شکوه بررسی تأثیرات نوآوری زیست‌محیطی، گرایش زیست‌محیطی و همکاری تأمین‌کننده بر عملکرد شرکت(مطالعه موردی: شرکت‌های تولیدی ظروف یکبار مصرف گیاهی تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 147-164]

م

  • متدین، نسرین شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: کاربران بانکداری اینترنتی بانک سامان) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 23-43]
  • محبوبی فرد، محمد جواد بررسی مفاهیم و نظریه های خصوصی سازی و موفقیت های جهانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 140-155]
  • محبی، ماهرخ بررسی تاثیر تفکر استراتژیک و تغییر سازمانی و کاهش فرسودگی شغلی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 92-117]
  • مرادی رحیم آبادی، مصطفی بررسی چگونگی اثرگذاری مدیریت مالی الکترونیک بر بازار سرمایه [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 60-70]
  • مسعودی، حسن کسب مزیت رقابتی ؛ شاخصی نو در استقرار اثر بخش تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 156-178]
  • ملک زاده، سمیه بررسی تأثیر طعم درک شده ، کیفیت درک شده و اعتماد به برند بر تمایل به خرید با نقش تبدیلگر جایزه طعم (موردمطالعه: رستوران‌های پدر خوب شمال تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 69-92]
  • مهدی زاده رستم، مهدی بررسی تاثیر تفکر استراتژیک و تغییر سازمانی و کاهش فرسودگی شغلی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 92-117]
  • مهدی زاده رستم، مهدی بررسی ادراک مسئولیت پذیری اجتماعی و تأثیر آن بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 118-139]
  • مهدی زاده رستم، مهدی بررسی مفاهیم و نظریه های خصوصی سازی و موفقیت های جهانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 140-155]
  • مهدیه، محمد مروری بر انواع خدمات بانکی با رویکرد شبکه های اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 99-105]
  • میری آغمیونی، مهدی شاخص های مهم در مدیریت مالی و مروری بر مدل سازی آنها [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-7]
  • میوه نژاد، محمدحسین بررسی نقش بازاریابی دیجیتال در رفتار مصرف کننده [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 88-98]

ن

  • نجار، الهه مطالعه بازاریابی مویرگی با رویکرد مروری [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 75-87]
  • نعمت الهی، مسعود نقش حراست شهرداری ها در کاهش رفتارهای انحرافی ضدتولید [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 100-111]
  • نیکخواه لنگرودی، فاطمه شناسایی و بررسی عوامل محیطی موثر بر بازاریابی صنعتی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]
  • نیکونهاد، ساره بررسی ریسک نقدینگی در بانک های تجاری با رویکرد مروری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 85-98]

و

  • وقار، نعیم بررسی مفاهیم و نظریه های خصوصی سازی و موفقیت های جهانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 140-155]
  • وکیل آباد، فرج بهزاد نبوت و رسالت در قرآن [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 291-297]
  • وکیل آباد، فرج بهزاد بررسی تطبیقی مقامات حضرت محمد (ص) با مقامات حضرت عیسی (ع) از دیدگاه قرآن و حدیث [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 131-142]

ی

  • یزدی زاده، شهرام مطالعه ارزش افزوده اقتصادی با رویکرد مروری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 42-57]